Fernet Stock jde vstříc chuťovým preferencím zákazníků

26. 01. 2015

Od letošního roku dochází u Fernet Stock Original k nepatrné produktové změně. K úpravě jsme se rozhodli přistoupit na základě rozsáhlého testování, které probíhalo v létě a na podzim 2014. Výsledkem je lehké zvýraznění charakteristicky hořké chuti Fernetu při zachování všech jeho základních vlastností. Tím vycházíme vstříc chuťovým preferencím naší nejsilnější cílové skupiny, kterou jsou muži nad 30 let.

Je prokázáno, že chuť se mění s věkem. To je dáno fyziologicky a jedním z projevů této změny je, že se lidem po třicítce chuť tříbí a dokážou ocenit složitější a ne prvoplánově líbivé chuťové profily. Právě výjimečně dobře vyladěná hořká chuť je to, co dělá Fernet Fernetem a je také vysvětlením, proč obliba Fernet Stock s věkem stoupá. Kromě věku mohou být ale chuťové preference a spotřebitelské návyky také ovlivňovány mezigeneračními změnami životního stylu nebo v důsledku příchodu nových typů nápojů a potravin na trh.

Jako lídr českého trhu proto pečlivě sledujeme trendy, abychom mohli svým zákazníkům přinášet produkty co nejlépe odpovídající jejich vyvíjejícím se chutím a potřebám. V rámci pravidelných spotřebitelských testů 2014 vyvolala překvapivě pozitivní reakci varianta s alkoholem sníženým o dva procentní body (ze 40 na 38 %). Po ověření dalšími testy jsme se proto rozhodli tuto modifikaci provést a od února 2015 začít prodávat. Konzumenti oceňovali přirozenou, příjemnou, ne tak ostrou chuť doprovázenou příjemnou vůní. Z výzkumů také vyplynulo, že úprava přináší příjemnější chuťový dozvuk.

Žádné slaďoučké sliby, ale hořké činy!
Dokaž, že jsi pravý chlap, a slož hořký slib.

2915 mužů
složilo